vineri, 16 august 2013

Demoni

***
Iubirea....e si ea o masca...
Sub ea se ascund toate...gelozie, ura, furie, pasiune, dorinta, violenta... Dar oare merita sa iubesti? Sau poate eu n-am inteles iubirea asa cum trebuie... Dar ma uit in jurul meu, la EI...oare asta e iubire? Sa plangi, sa suferi, sa  te enervezi? Si pentru ce? Pentru cineva care n-ar merita decat indiferenta... dar unora le place... Si de aceea continua, si accepta, si spera, si iarta... Dar pana cand? Nu te poti plange ca suferi, cand tu insuti, ca individ, asta cauti... Salvarea e in mana ta....
Dar eu? Eu nu sunt asa...sau asa tind sa cred... de ce sa sufar? Iubirea nu e unicat... de ce sa acccept suferinta, cand iubesc mai mult libertatea? Dar dupa cum spuneam, asa sunt eu... De piatra... Dar ce te faci cand tot ce auzi in jurul tau sunt vorbe rostite prea usor: „TE IUBESC”, sentimente frante si lacrimi... Tot ce iti vine in minte e: „Ti-am spus eu!!!”
Dar indragostitii nu te asculta....esti un nimeni...ce stii tu? Iubirea nu e pentru toti, sau cel putin nu pentru mine...


Iubirea
Masca suferintei
A durerii
Si a razbunarii
O vezi
O simti
O respiri
Pe scurt, o traiesti...
Drog
Fum
Ea e tot
Dependent
Uitat
Pierdut
Asta e omul
In ghearele unei
Masti
Dulci
Suave
Letale....

***
Ura...nu e o masca...
sau cel putin nu pentru unii...
o simti?
 NU, te simte...
o respiri?
 Nu, te respira...
o traiesti?
Nu, te consuma....

Un comentariu: